News

Atnaujintas „Dussmann“ prekės ženklas atspindės paslaugų spektrą ir bendrovės viziją

paskelbta 07/14/2024

Vasaros pradžioje atnaujintas tarptautinis „Dussmann“ prekės ženklas, kuriuo akcentuojamos pastatų priežiūros, viešojo maitinimo ir techninių sprendimų veiklos kryptys. Įmonių grupei atstovaujantis prekės ženklas „Dussmann Group“ išlieka nepakitęs.

Tarptautinė įmonė „Dussmann Group“ sujungė valdomus prekės ženklus „Dussmann Service“ ir „Dussmann Technical Solutions“ bei pristatė naują prekės ženklą „Dussmann“. Pokytis susijęs su nauja verslo vystymo strategija ir pasikeitimais. Jis žymi naują etapą jau šešis dešimtmečius kuriamoje įmonės istorijoje.

„Iš valymo paslaugų įmonės „Dussmann“ išaugo į patikimą partnerę kompleksinės pastatų priežiūros, viešojo maitinimo ir techninių sprendimų srityse. Savo klientams siūlome paslaugas pagrįstas pasaulinėmis skaitmenizacijos, tvarumo bei darbo ir laisvalaikio derinimo tendencijomis“, – teigia Wolfas-Dieteris Adlhochas, „Dussmann Group“ generalinis direktorius.

Struktūrą padiktavo veiklos sritys

Naująjį prekės ženklą sudaro trys segmentai, atskirti pagal įmonės teikiamų paslaugų sektorius: pastatų priežiūros, viešojo maitinimo bei techninių sprendimų.

„Dussmann” pastatų priežiūros veikla apima valymo, Inžinerinių sistemų aptarnavimo, apsaugos ir kitas kompleksines paslaugas. Kaip ir „Dussmann” maitinimo paslaugos, pastatų priežiūros sritis buvo paryškinta naujoje prekės ženklo struktūroje. Anksčiau pastatų priežiūros ir maitinimo sričių paslaugas įmonė teikė bendru pavadinimu „Dussmann Service“.  

Tikimasi, kad maitinimo paslaugos taps geriau matomos ir tai padės bendrovei toliau jas vystyti atsižvelgiant į naujausias viešojo maitinimo paslaugų tendencijas. Tarptautinės įmonės „Dussmann Group“ Lietuvos padalinio UAB „Dussmann Service“ generalinis direktorius Andrej Trušakov sako, kad prekės ženklo transformacija padeda aiškiau atskleisti visą įmonės teikiamų paslaugų įvairovę.

„Džiugu, kad prekės ženklo atnaujinimas padės išryškinti sritis, kuriose esame sukaupę didžiausią patirtį. Maitinimo paslaugos didelėms organizacijoms, ligoninėms bei globos namams sudaro reikšmingą dalį „Dussmann“ veiklos Lietuvoje, todėl atnaujinant prekės ženklą sudėti akcentai aktualūs tiek įmonės veiklai užsienyje, tiek čia, Lietuvoje“, – sako A. Trušakov. 

Trečioji paslaugų sritis ir prekės ženklo dalis – „Dussmann” techniniai sprendimai. Ji apima įmonės padalinius užsienyje ir jų teikiamas paslaugas susijusias su technikos įrengimu ir aptarnavimu. Tai elektros inžinerijos darbai, šaldymo ir oro kondicionavimo bei liftų priežiūra.

„Dussmann Group“ išliks bendruoju prekės ženklu, kuris reprezentuos visas tris įmonių grupės veiklos kryptis.

Nauji vizualiniai sprendimai – lakoniški ir modernūs

Konceptualius prekės ženklo pasikeitimus lydės ir nauji dizaino sprendimai. Pavyzdžiui, „Dussmann“ prekės ženklo tapatybę ir toliau išreikš charakteringa raudona spalva, tačiau dabar ji – kiek patamsinta ir atrodanti moderniau. Spalvomis taip pat atskirti ir trys paslaugų sektoriai: turkio spalva bus žymimos pastatų priežiūros, šviesiai žalia – maitinimo, o mėlyna – techninių sprendimų srities paslaugos. 

Pokyčius perteiks ir atnaujintas įmonės logotipas – anksčiau įmonę reprezentavęs raudonos spalvos stačiakampis ženklas keičiamas glaustu ir neperkrautu žodiniu logotipu. Jame naudojama lengva ir moderni tipografija simbolizuoja „Dussmann“ prekės ženklo vertybes: pažangią dvasią, poreikius atitinkančias paslaugas (angl. perfect fit) ir individualų dėmesį. Įmonės viziją, misiją ir vertybes apibendrina naujas šūkis – „Mums rūpi daugiau“ (angl. We care for more).

„Mums rūpi daugiau“ išreiškia tai, ką sugebame geriausiai: rūpinamės žmonėmis ir erdvėmis, kuriose jie dirba bei ilsisi, tam, kad pagerintume jų gyvenimo kokybę ir palengvintume kasdienybę“, – pasakoja W. D. Adlhochas.    

Ankstesnysis stačiakampis logotipas su raidėmis „PD“ išliks kaip visos „Dussmann Group“ prekės ženklo akcentas. Jis sukurtas įmonės įkūrėjo Peterio Dussmanno garbei, todėl priimtas sprendimas šį logotipą išlaikyti kaip pagarbos istorijai ir įmonės tęstinumo atspindį. Šis inicialus vaizduojantis „Dussmann Group“ logotipas aiškiai skirsis nuo atnaujinto prekės ženklo „Dussmann“.

Miunchene pradėti pokyčiai pasiekė ir Lietuvą

Lietuvoje veikianti UAB „Dussmann Service“ taip pat pradeda atsinaujinimo darbus, kurių metu palaipsniui pritaikys sukurtą naująjį identitetą. Klientus pasitiks atnaujinta lietuviška „Dussmann“ svetainė, bus keičiama įmonės atributika, automobilių apipavidalinimas, komandos darbo drabužiai, stiprinama viešoji komunikacija.   

 „Strateginis „Dussmann“ įmonių grupės atsinaujinimas – tai puiki proga pristatyti mūsų įmonės vertybes ir nuosekliai dirbančią profesionalų komandą. Nestovime vietoje, todėl smagu, kad mūsų pažangumą ir inovatyvumą nuo šiol atspindės ne tik mūsų darbai, bet ir įvaizdis“, – sako A. Trušakov.

Klientams įmonės atsinaujinimas nepatogumų nesukels – įmonės rekvizitai (adresas, juridinio asmens kodas, PVM mokėtojo kodas) išliks nepakitę.

Su atnaujintu prekės ženklu galite susipažinti specialiame apžvalgos puslapyje new.dussmann.com. Jis taip pat pristatomas ir vaizdo klipu.

Apie „Dussmann Group“

„Dussmann Group“ įmonių grupėje dirba beveik 65 tūkst. darbuotojų 21 šalyje. Jos centrinė būstinė įsikūrusi Berlyne. 2021 m. įmonių grupė pasiekė 2,31 mlrd. eurų apyvartą. Daugiau informacijos: news.dussmanngroup.com/.

UAB „Dussmann Service“ įsteigta 1998 m. Vilniuje kaip „Dussmann Group“ filialas. Šiuo metu joje dirba 902 darbuotojai. Įmonės pardavimo pajamos 2021 m. siekė 15 570 892 Eur, o grynasis pelnas 594 372 Eur.